Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun

Gazi Mustafa Kemal ‘Benim en büyük eserim’ dediği Cumhuriyet ile ilgili olarak; Türk milletine 1926 yılında bugünlere hitaben şöyle seslenmişti;
“Benim naçiz vücudum bir gün elbet toprak olacaktır, fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet yaşayacaktır. Ve Türk milleti emniyet ve saadetinin kefili olan prensiplerle medeniyet yolunda, tereddütsüz yürümeğe devam edecektir.”
Gazi Mustafa Kemal 100 yıl sonrasını görerek, hissederek vatanını ve eserlerini çocuklara, gençlere ve halkına emanet edebilecek kadar da ileri görüşlü bir liderdi. İşte biz bu önderin nesilleriyiz. Bu millet medeniyet yolunda tereddütsüz yürümeye devam edecektir. Cumhuriyet bir kazanımdır. Onu korumak için milli, laik, sosyal cumhuriyetin bütün temel unsurlarına bağlı çocuklar yetiştirmeliyiz. Bu sebeple cumhuriyet ilkelerini bilen ve bu ilkeler için mücadeleyi göze alan nesiller yetiştireceğiz.
Cumhuriyet, Türk milleti adına; küllerinden doğuşun temsil edildiği tarihi bir milat, bir özgürlük mücadelesi, bir millet olabilme ve toplumsal gelişmeyle kalkınma hikayesidir.
Cumhuriyeti onlar kurdu, onu yükseltecek ve yaşatacak olan bizleriz.
Bu yüzden millet olarak cumhuriyete sahip çıkmalıyız. Cumhuriyet Bayramlarımızı her yıl 29 Ekim’de ulusça, coşkuyla, kıvançla, onurla kutlamalıyız.
‘Bugün en büyük bayramımızdır.’
Bağımsızlığımızın, egemenliğimizin, Cumhuriyetimizin 102. Yılı kutlu olsun.



